سجاد مهرابی قهرمان بوکس آسیا

سجاد محرابی در گفت‌وگو با میزان:

هیچ کس نمی‌تواند


جلوی حضورم در تیم ملی را بگیرد

سجادِ چند سال پیش نیستم که حقم را بخورند!

ملی‌پوش بوکس کشورمان گفت: با توجه به اینکه قهرمان کشور شدم هیچ کس نمی تواند جلوی حضورم در اردوی تیم ملی را بگیرد.

سجاد محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در واکنش به صحبت‌های اکبر احدی اظهار داشت: درست است که از آمادگی لازم برخوردار نیستم اما اصلا در رقابت‌های انتخابی شرکت نکردم و تنها یک بار در بازی تمرینی روی رینگ رفتم تا خودم را بسنجم و در آن مبارزه هم زیاد به خودم فشار نیاوردم.ضمن اینکه با بوکسوری بازی کردم که یک وزن از من بالاتر است و تا‌کنون چندین بار او را شکست دادم.

وی در خصوص عدم حضور در اردوی تیم ملی گفت: با توجه به اینکه در رقابت‌های کشوری در وزن ۷۵ کیلوگرم قهرمان شدم، هر وقت بخواهم در اردوی تیم ملی حضور پیدا می‌کنم و هیچ کس هم نمی‌تواند مانع حضورم شود.

ملی‌پوش بوکس کشورمان در پاسخ به این سوال که چرا در لیست نفرات اعزامی به بلغارستان حضور ندارد گفت: سفر خارجی حق من است، چون در وزن خودم همه را شکست دادم و اگر در اردو و سفرها نیستم دلیلش این است که خودم نمی خواهم باشم!

دارنده مدل برنز آسیا ادامه داد: به خاطر شرایط مالی ترجیح دادم در اردو نباشم و مطمئن باشید هر وقت بخواهم به تمرینات تیم ملی برمی‌گردم. با مصاحبه و این چیزها هم نمی‌توانند جلوی قهرمان کشور را بگیرند.

محرابی در پایان خاطرنشان کرد: من سجاد محرابی چند سال پیش نیستم که آقایان حقم را بخورند و چیزی نگویم. مطمئن باشید اگر ضعفی داشتم در قهرمانی کشور به راحتی قهرمان نمی‌شدم.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!