زنده از تبریز؛ آغاز نبرد فرا سه امتیازی

ساعات ها پیش از شروع مسابقه، حال و هوای تبریز به شکلی است که گویا بازی از همین حالا آغاز شده و ما سعی می‌کنیم ابعاد دیده نشده این بازی را پوشش دهیم.

به گزارش “ورزش سه”، لیگ هجدهم به جذاب ترین نقاط خود رسیده و حالا تیم های پرستاره تلاش میکنند تا خود را به صدر جدول رسانده و به عنوان قهرمانی برسند. تیم تراکتورسازی تبریز که با بدشانسی در قرعه کشی، چند بازی متوالی با تیم های مدعی روبرو خواهد شد، امیدوار است با پیروزی مقابل استقلال در تبریز روند خوبش را آغاز کند و به نتایج بهتری برسد. استقلال نیز تمام تلاشش را خواهد کرد تا از تبریز دست پر خارج شود. اینجا محمد همتی خبرنگار ورزش سه تلاش می‌کند به همراه دیگر اعضای تحریریه تا ابعاد دیده نشده این مسابقه را از ساعت ها قبل پوشش دهد و حاشیه نویسی مفصلی از این دیدار جذاب داشته باشد.

 

۱۴:۵۶ – اشکان، مسعود و استوکس ستاره هایی که در بازی رفت درخشان نبودند حالا به دنبال جبران هستند.

 

 

۱۴:۵۵ – کار سخت تیم داوری؛ حالا علاوه بر تمام جنجال های موجود، حضور پرتعداد تراکتوری ها نیز کار … را برای قضاوت بازی دشوار می‌کند.

 

 

۱۴:۵۳- روش جالب شفر برای حفظ تمرکز شاگردانش؛ حلقه اتحاد در حین گرم کردن

 

 

۱۴:۵۲ – تراکتوری ها با پرچم بزرگ و زیبا به استقبال بازی رفته اند

 

 

۱۴:۵۰ – پرچم نمایی تراکتوری ها در لحظه گرم کردن بازیکنان استقلال

 

 

۱۴:۴۹ – استقلالی ها در حال گرم کردن هستند

 

 

 

۱۴:۴۰ – حتی بین سکوها هم تراکتوری ها مستقر هستند

 

 

 

۱۴:۳۲ – برای تیم تراکتور سازی محسن فروزان، احسان حاج صفی، محمد طیبی، دانیال اسماعیلی فر، ایمان سلیمی، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، سوگیتا و آنتونی استوکس در ترکیب اولیه قرار گرفتند.

 

 

۱۴:۳۱ – محسن فروزان در میان تشویق شدید هواداران تراکتور وارد زمین شد و به سمت آن ها رفت.

 

 

۱۴:۲۰ – تدارکات هر دو تیم تجهیزات لازم برای گرم کردن بازیکنان را آماده می‌کنند

 

 

۱۴:۱۰ – آغاز باران در ورزشگاه پیش از گرم کردن بازیکنان

 

 

 

۱۴:۰۰ – پانوراما از وضعیت ورزشگاه یادگار امام

 

 

۱۳:۴۶ – با تصمیم وینفرد شفر استقلال با ترکیب مهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، میلاد زکی پور، علی کریمی، داریوش شجاعیان، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و مرتضی تبریزی به میدان می رود.

 

۱۳:۴۶ – ظرفیت طبقه اول ورزشگاه یادگار امام پر شد و درهای طبقه دوم باز شدند.

 

 

 

 

 

۱۲:۴۵ – ظرفیت بیشتر پارکینگ های ورزشگاه یادگار امام در شده است

 

 

۱۲:۳۴ – ازدحام هواداران تراکتور در فاصله سه ساعت تا شروع بازی

 

 

۱۲:۲۵ – دعوت باشگاه استقلال از هواداران این تیم: منتظر حضور شما در ورزشگاه یادگار امام هستیم.

 

 

۱۲:۰۶ – اتوبوس های خط واحد تبریز به صورت رایگان از چند نقطه شهر هواداران را به ورزشگاه منتقل می‌کند.

 

 

۱۱:۳۰ – در فاصله ۴ ساعت تا شروع بازی ترافیک عجیب و سنگینی در خیابان های منتهی به ورزشگاه یادگار به وجود آمده است.

 

۱۱:۲۰ – حضور هواداران تراکتور از شهر مختلف این بار از آذرشهر که از شهرهای اطراف تبریز است.

 

 

۱۱:۱۰ – شب گذشته هوای تبریز بارانی بود اما حالا آسمان تبریز ابری است. پیش بینی های هواشناسی برای عصر امروز بارش باران را پیش بینی کرده اند.


۱۰:۵۱ – بلیت بازی امروز تراکتور و استقلال با قیمت سه هزار تومان به فروش می‌رسد. بعید است در لحظه شروع مسابقه حتی یک صندلی هم خالی بماند و تراکتوری ها این فصل استقبال فوق العاده ای از بازی های تیمشان داشته اند.

 


۱۰:۵۰ – بلیت بازی امروز تراکتور و استقلال با قیمت سه هزار تومان به فروش می‌رسد. بعید است در لحظه شروع مسابقه حتی یک صندلی هم خالی بماند و تراکتوری ها این فصل استقبال فوق العاده ای از بازی های تیمشان داشته اند.

 

 

۱۰:۴۰ – جورج لیکنز مربی بلژیکی تراکتور برای اولین بار تقابل با استقلال را تجربه می‌کند. تراکتوری ها امیدوارند او همچون تونی اولیویرا استقلال و پرسپولیس را شکست دهد.

 

 

۱۰:۳۰ – باشگاه استقلال بار دیگر تاکید کرد که هواداران این تیم ۱۰ درصد ظرفیت خود را در ورزشگاه یادگار امام خواهند داشت و روی سکوهای زرد مستقر خواهند شد. این بخش از ورزشگاه ورودی جداگانه دارد.

 

۱۰:۱۵ – فرهاد مجیدی در لیگ نهم موفق شد در تبریز گلزنی کند اما در لحظه خوشحالی گل، هواداران تراکتور سر او را شکستند. حالا بازگشت مجیدی به تبریز بسیار جذاب خواهد بود.

 

 

۱۰:۰۰ – فصل گذشته این دو تیم در تبریز به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند. آن بازی آخرین دیدار یحیی گل محمدی در تراکتور بود.

 

۹:۵۵ – هواداران تراکتور نه تنها از تبریز بلکه از دیگر نقاط کشور خود را به ورزشگاه یادگار امام خواهند رساند؛ این تصویری است از هواداران قزوینی تراکتور که با اتوبوس در حال عزیمت به تبریز هستند.

 

 

۹:۴۵ – بازی رفت دو تیم با نتیجه ۳-۰ به نفع استقلال خاتمه یافت. این نتیجه سنگین ترین شکست تراکتور مقابل استقلال پس از بازگشت به لیگ برتر بود و حالا تی تی ها امیدوار به جبران هستند.

 

 

۹:۳۰ – مسئولان ورزشگاه یادگار امام اعلام کرده اند که بلیت فروشی از صبح روز جمعه در ورزشگاه آغاز می‌شود اما درهای استادیوم از ساعت ۱۲ باز می‌شود.

 


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!