روزانه ۳۵۰ هزار ماسک در بروجرد تولید می‌شود

روزانه ۳۵۰ هزار ماسک در بروجرد تولید می‌شود
 روزانه ۳۵۰ هزار ماسک در بروجرد تولید می‌شود

به گزارش وبسایت خبری بروجرد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: کارخانه تولید ماسک بهداشتی در این شهرستان راه اندازی شده و روزانه ۳۵۰ هزار ماسک در این واحد تولید می شود.
حمید آزادبخت روز چهارشنبه افزود: روزانه ۲۵۰ هزار عدد ماسک بزرگسالان و ۱۰۰ هزار ماسک خردسالان در این واحد صنعتی تولید و روانه بازار مصرف می شود.وی اظهار داشت: این واحد صنعتی با سرمایه ۲۰ میلیارد ریال راه اندازی شده و زمینه اشتغال ۱۹۰ نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: واحدهای تولیدی این شهرستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا نقش مهمی در تولید داروهای درمانی، محلول‌ و ژلهای ضدعفونی کننده دست وسطوح در کشور و استان ایفا کرده اند.وی اضافه کرد: ماسک های تولیدی  در این واحد صنعتی استاندارد بوده و کیفیت همه ماسک ها مورد تایید کارشناسان کنترل کیفیت است.

آزادبخت ادامه داد: همچنین روزانه ۲۰ هزار ماسک توسط چهار واحد تولیدی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با قیمت یک هزار و ۲۰۰ تومان در بروجرد تولید و توزیع می‌شود.وی یادآور شد: با توجه به تاکید بر استفاده از ماسک به عنوان مهمترین عامل پیشگیری از این  ویروس طرح تولید انبوه ماسک در بروجرد در حال اجرا است.

۴۶ هزار و ۱۹۰ لرستانی تا ۱۷ آبان به کرونا مبتلا شده که از این تعداد ۹۱۷ نفر جان باخته‌اند و وضعیت این استان از نظر شیوع ویروس قرمز است.

پنج شهرستان دلفان، الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در وضعیت فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت های آنها از جمله تعطیلی بازار و ادارات همچنان برقرار است/ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!