رضا کیامنش و محمد مهدی رحیمی دو ورزشکار موفق بروجردی


از چپ آقایان: رضا کیامنش و محمد مهدی رحیمی


این دو ورزشکار بروجردی

بزودی از خط پایان مرحله اول موفقیت ورزشی،

عبور خواهند کرد


نوشته: فرهاد داودوندی- بروجرد:


رضا کیامنش و محمد مهدی رحیمی برای ورزشکاران رشته های “فوتسال” و “کوهنوردی و سنگنوردی” چهره های کاملا شناخته شده ای هستند.


با اینکه بسیار جوان هستند اما در رشته های تخصصی ورزش مورد علاقه خود، از هم اکنون توانسته اند برای خودشان جای پای محکمی درست کنند.


کیامنش و رحیمی با اینکه در دو رشته ورزشی کاملا متفاوت فعالیت دارند اما در چند مورد از لحاظ پشتکار و علاقه و فعالیت های جانبی تقریبا دارای رفتار مشترکی می باشند.( مدتها منتظر بودم تا شرایطی فراهم شود که از این دو ورزشکار بروجردی عکس مشترکی بگیرم)


شک ندارم که در آینده نزدیک این دو ورزشکار جوان بروجردی خود را تثبیت خواهند کرد، خودشان دارای اسم و رسم خواهند شد و ره صد ساله ترقی در ورزش را خیلی سریع تر از آنچه فکرش را کنیم طی خواهند کرد و برای ورزش بروجرد افتخار آفرینی خواهند کرد.


اما باید بدانیم ورزش و دنیای ورزش انتها ندارد، زندگی با ورزش مرحله به مرحله دارد، اما برای کسی که به آن عشق می ورزد در این مسیر پایانی را نمی توان متصور بود.

رضا کیامنش و محمد مهدی رحیمی، راه و روش اصول بزرگی در ورزش را یاد گرفته اند و در آینده نزدیک با رعایت اصول و قواعد بازی، موفق خواهند شد از خط پایان مرحله اول موفقیت ورزشی در شناساندن خود به جامعه ورزش ایران، بگذرند

اما همانطور که همه بخوبی می دانیم برای آنانکه قرار است در طول عمر ورزشی شان بدون حاشیه ویرانگر زندگی کنند، با عبور از هر مرحله و هر خط پایانی باید بلافاصله به فکر فراهم کردن ساز و برگ مناسب عبور از مراحل دیگر زندگی ورزشی باشند.

به هر حال ختم کلام اینکه در آینده، جامعه ورزش بروجرد و لرستان بسیار از رضا کیامنش و محمد مهدی رحیمی خواهد شنید،

ما نیز صمیمانه برای  این دو جوان محجوب و دوست داشتنی ورزش بروجرد که از سرمایه های واقعی ورزش مان هستند، آرزوی موفقیت داریم و همچنین آرزو می کنیم هر روز بیشتر از روز قبل به دنبال یادگیری و احترام گذاشتن به پیشکسوتان واقعی باشند و هیچگاه از جاده اصول و قواعد بازی بیرون نیایند.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!