رتبه نخست تواشیح جشنواره ملی قرآن و عترت به دانشگاه آزاد بروجرد رسید


رتبه نخست تواشیح جشنواره ملی قرآن و عترت

به دانشگاه آزاد بروجرد رسید

پرچم بروجرد در مسابقات “تواشیح” ایران هم بالاست

رتبه نخست تواشیح جشنواره ملی قرآن و عترت به دانشگاه آزاد رسید

گروه تواشیح دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کل کشور رتبه نخست را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بروجرد، سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور از ۲۶ تا ۲۸ آبان به میزبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است.

جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور هرساله با میزبانی از نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامى و سایر مؤسسات آموزش عالی برگزار می‌شود.

در سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور، گروه تواشیح «الأحرار» از دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد متشکل از محمد آشوری، علیرضا روزبهانی، محمد کاوند، مبین یاراحمدی و حسام‌الدین غلامی توانستند رتبه نخست این مسابقات را کسب کنند.

 پیش از این مهی ساکی دانشجوی دکتری دندانپزشکی در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم و فاطمه باقری دانشجوی کارشناسی ارشد کامپیوتر در رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن از واحد بروجرد پس از کسب رتبه نخست از بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نیز به این جشنواره راه یافتند.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!