رابسون:از اینکه استقلالی شدم، خرسندم/هواداران آبی سورپرایزم کردند


به نوعی می توانم بگویم منصوریان بزرگ ترین حامی من در استقلال بوده است
مدافع برزیلی استقلال که به نظر می رسد توانسته نظر مساعد منصوریان را به خودش جلب کند، در آستانه آغاز لیگ برتر از آمادگی بالای خود برای حضور در ترکیب آبی پوشان خبر می دهد. در ادامه گفت و گوی رابسون جانواریو با خبرنگار کاپ را می خوانید: 

*درمورد شرایط استقلال صحبت کن.

استقلال شرایط خوبی دارد. تمرینات بسیار خوبی را در ارمنستان پشت سر گذاشتیم. بی صبرانه منتظر شروع رقابت های لیگ برتر هستیم.

*شرایط خودت چطور است؟

من قبل از اینکه به استقلال بیایم خودم تمرین اختصاصی داشتم. همه چیز خوب است. مسئولان استقلال به دنبال گرفتن آی تی سی ام هستند تا بتوانم برای تیمم بازی کنم. تنها ناراحتی ام این است که هواداران استقلال نمی توانند بازی تیم خود را تماشا کنند. هواداران در این چند مدتی که من در ایران حضور دارم برخورد خیلی خوبی با من داشتند و به نوعی سورپرایزم کردند.

*در این مدت جو استقلال را چطور دیدی؟

جو خیلی خوبی در تیم وجود دارد. همه تیم با هم دوست هستند. به نوعی باید اعتراف کنم از این تصمیمی که گرفتم و به ایران آدم بسیار خرسندم. ایران مردمان بسیار خوبی دارد. آنها علاقه عجیبی به فوتبال دارند. در هر تمرین ما دو، سه هزار نفر حضور دارند و این برایم جالب است.

*چه شناختی از فوتبال ایران پیدا کردی؟

در حد مختصر شناخت پیدا کردم. در تلاش هستم که این شناخت خود را بیشتر کنم. درباره استقلال باید بگویم این تیم تیم بسیار بزرگی در آسیا است و افتخارات زیادی هم به دست آورده است.

*رابطه ات با منصوریان چطور است؟

رابطه بسیار خوبی با هم داریم. از روز اولی که ایران آمدم نگذاشت احساس تنهایی کنم و این برای یک بازیکن مهم است که یک مربی این قدر به فکر بازیکنش می باشد. به نوعی می توانم بگویم منصوریان بزرگ ترین حامی من در استقلال بوده است. 

*می گویند جونز بدنساز استقلال بسیار سختگیر است.

او بسیار حرفه ای و کاربلد است و با یک کارنامه فوق العاده به فوتبال ایران آمده است. من با این مربی به زبان پرتغالی صحبت می کنم و به راحتی با هم ارتباط برقرار می کنیم. خیلی جاها شده که او به من کمک کرده است.

*در خط دفاعی استقلال ترافیک وجود دارد. فکر نمی کنی کار سختی در پیش داشته باشی؟

هر بازیکنی برای بازی کردن باید تلاش کند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. همه بازیکنان با هم رفیق هستیم و در عین حال باید با هم رقابت کنیم و برای موفقیت استقلال تلاش کنیم.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!