رئیس اداره هواشناسی بروجرد خبر داد بارش ۱۲۱میلی‎متری باران در بروجرد/پائیز امسال پر بارش است

رئیس اداره هواشناسی بروجرد خبر داد
بارش ۱۲۱میلی‎متری باران در 
بروجرد/پائیز امسال پر بارش است
Image result for ‫هواشناسی‬‎
به گزارش سایت خبری بروجرد
رئیس اداره هواشناسی بروجرد گفت: از ابتدای مهر ماه امسال تاکنون ۱۲۱ میلی‎متر باران در بروجرد باریده است.
بهروز یاراحمدی اظهار کرد: در حالی از ابتدای مهر ماه امسال تاکنون ۱۲۱ میلی‎متر باران در این شهرستان باریده که میزان بارش در مدت مشابه سال گذشته ۱۶٫۳ میلی‎متر بوده است.وی با اشاره به اینکه میزان بارش بلندمدت در شهرستان بروجرد تا امروز ۷۲ میلی‎متر است، تاکید کرد: به این ترتیب بارش‎های سال جاری از بارش‎های بلندمدت و مشابه سال گذشته بیشتر است.

رئیس اداره هواشناسی بروجرد تاکید کرد: در حالی میزان بارندگی‎ها تا پایان فصل پائیز سال گذشته ۳۰ میلی‎متر بوده است که بارش‎های امسال شرایط بسیار بهتری داشته و پائیز بسیار پر بارشی را رقم زده است.

یاراحمدی با اشاره به بارش‎های قابل ملاحظه روزهای اخیر در جنوب غرب کشور و بسیاری از شهرهای لرستان از جمله بروجرد تصریح کرد: از سویی با توجه به بارش‎‏های خوب پیش‎رو قطعأ میزان بارش‎ها در این شهرستان تا پایان فصل پائیز تغییر چشمگیری داشته و به عدد قابل توجهی می‎رسد.وی از بارش برف در ارتفاعات و کوه‎های اطراف این شهرستان خبر و ادامه داد: از اواخر هفته نیز سیستم جدید بارشی وارد منطقه شده و بارش‎هایی را به همراه خواهد داشت.

رئیس اداره هواشناسی بروجرد با اشاره به اینکه دمای فعلی هوای بروجرد ۷ درجه سانتی‎گراد بالای صفر است، اظهار کرد: کمینه و بیشینه دمای هوای امروز این شهرستان ۴ و ۱۰ درجه بالای صفر خواهد بود.

منبع: فارس

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!