دو مسابقه ورزشی کشوری در بروجرد با دو نوع نگرش!


دو مسابقه ورزشی

والیبال و فوتبال کشوری در بروجرد

 با دو نوع نگرش!

فرهاد داودوندی- بروجرد:

بعنوان یک ورزشی نویس تقریبا تمامی رخدادهای ورزشی بروجرد را از سیر تا پیاز رصد می کنم.

اسفند ماه قرار است بروجرد میزبان مسابقات لیگ دسته دوم والیبال ایران( از ۱۱ تا ۲۱ اسفند) و همچنین میزبان مسابقات فوتبال نوجوانان منطقه ای کشور ( از ۱۶ اسفند به بعد) باشد.

حالا به این دو نوع برنامه ریزی توجه کنید:

مسوولین هیات والیبال و تیم زاگرس پوش تقریبا طی هفته گذشته هر روز با مسوولین، اصحاب رسانه، دست اندرکاران و…. نشست دارند.

تا همینجای کار فرماندار، شهردار، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس اداره ورزش و جوانان، شهردار،  روسای بسیاری از ادارات، اصحاب رسانه و …. را پای کار آورده اند و سالن ولایت بروجرد و خوابگاه های بسیاری برای اسکان تیمهای میهمان، تمام و کمال در اختیار میزبانی تیم زاگرس پوش قرار گرفته است.

و اما….

دو مربی و یک سرپرست تیم فوتبال نوجوانان وحدت برای برگزاری مسابقات فوتبال با در بسته روبرو شده اند، بنده های خدا آقایان مهران واقعی و مصطفی کاکایی و خانم بادپروا، هر روز شخصا به این و آن مراجعه می کنند اما دریغ از به نتیجه رسیدن!

نه نشستی، نه برنامه ای برای هماهنگی میزبانی، نه کمکی و خیلی “نه های” دیگر، گریبان تیم وحدت بروجرد را برای میزبانی  مسابقات کشوری گرفته است.

نگارنده معتقد است صرف اینکه بگوئیم تیمها خصوصی هستند و برای برگزاری مسابقات باید خودشان راسا اقدام کنند، ایده جالبی نیست، اگر قرار بر برگزاری مسابقات ورزشی کشوری در شهرمان است باید این مسابقات بسیار آبرومندانه و با حمایت و حضور موثر هیات ورزشی مربوطه برگزار گردد وگرنه همان بهتر که برگزار نشود.

هیات والیبال با تمام وجود از مدتها قبل برای برگزاری  مسابقات کشوری در بروجرد در حال برنامه ریزی دقیق است، اما ظاهرا هیات فوتبال عزم جدی برای برگزاری مسابقات فوتبال نوجوانان کشوری در بروجرد ندارد.

تا اینجای کار، با اینکه حدود ۱۰ روز دیگر به برگزاری
مسابقات فوتبال باقی مانده، از زمین چمن برای برگزاری مسابقات و مکان اسکان
تیمها و جلسات هماهنگی و … خبری نیست که نیست!

اگر قرار است مسابقات فوتبال نوجوانان کشوری در بروجرد برگزار شود تا زمان از دست نرفته بهتر است هیات فوتبال سر و ته قضیه را برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات جمع کند وگرنه پیش بینی می شود اگر بروجرد برای برگزاری مسابقات انصراف ندهد، برخلاف والیبال که حدس زده می شود آبرومندانه برگزار شود، شاهد بی نظمی وحشتناک در برگزاری مسابقات فوتبال نوجوانان ایران در بروجرد خواهیم بود.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!