در سه ماه نخست امسال هفت باند توزیع مواد مخدر در بروجرد متلاشی شد

در سه ماه نخست امسال
هفت باند توزیع مواد
مخدر در بروجرد متلاشی شد


به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا

فرمانده انتظامی بروجرد از متلاشی شدن هفت باند توزیع مواد مخدر در سه ماه نخست امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۶۶ کیلو و ۸۵۰ گرم انواع مواد مخدر در این مدت از سوداگران مرگ کشف و ضبط شد.

سرهنگ علیرضا دلیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک هزار و ۵۱ فروشنده مواد مخدر و معتاد پرخطر در سه ماه نخست امسال دستگیر و روانه زندان شدند.وی اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال ۸۶۴ مورد مشاوره رایگان در کلانتری های شهرستان بروجرد به مراجعان ارائه و مشکلات ۴۲۴ تن از آنها برطرف شد.

فرمانده انتظامی بروجرد خواستار دقت و توجه خانواده ها در انتخاب دوستان فرزندان شد و گفت: جوانان از دوستی و معاشرت با افراد معتاد خودداری کنند.وی افزود: اعتیاد و مواد مخدر خاص قشر و گروه خاصی نیست و اگر غفلت کنیم امکان اعتیاد هر کسی وجود دارد.

سرهنگ دلیری استفاده از دود قلیان و سیگار را سرآغاز اعتیاد به مواد مخدر دانست و گفت: جوانان و نوجوانان باید مراقب باشند تا فریب افراد ناشناس را نخورند و به بهانه تفریح و سرگرمی یا شغل راحت و پر درآمد در دام اعتیاد گرفتار نشوند.وی با بیان اینکه همه افراد جامعه در معرض خطر اعتیاد هستند، افزود: اعتیاد، نشاط، خلاقیت، آرامش، خوشبختی، سلامتی و ذهن فعال جوانان را تباه می کند

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!