خطر انحلال، شورای شهر بروجرد را تهدید می کند

خطر انحلال،

شورای شهر بروجرد را تهدید می کند

“شورای شهر بروجرد و آینده نامعلوم…”

 به قلم : فرهاد داودوندی- بروجرد:

خبرهای خوبی از شورای شهر بروجرد به گوش نمی رسد.

ظاهرا آراء پر رنگ شهروندان در انتخابات قبل برای داشتن یک شورای شهر مطلوب، در حال رنگ باختن است.

دلسوزان و علاقمندان به بروجرد بسیار مایلند که اتفاق ناخوشایند انحلال شورا رخ ندهد و هر چه سریعتر در محیطی آرام جناح های درون شورا به یک تفاهم بلند مدت دست پیدا کنند.

بدون شک برای رسیدن به تفاهم، طرفین باید تا حدود بسیاری از مواضع خود کوتاه بیایند و بدانند که با لج و لجبازی علاوه بر اینکه مشکل حل نخواهد شد، حتی صدای آژیر قرمز انحلال شورا، بیشتر از پیش به گوش خواهد رسید.

در حال حاضر گروهی از اعضای شورا، هدف خود را برکناری شهردار اعلام کرده اند و گروهی دیگر با تمام وجود از ادامه فعالیت شهردار جوان بروجرد حمایت می کنند.

البته آگاهان معتقدند ریشه این اختلافات صرفا به حضور یا عدم حضور شهردار خلاصه نمی شود و حتی اگر طرفین در این مورد هم به نقطه مشترکی دست پیدا کنند اما اختلافات دیگری نیز وجود دارد که هر کدام به تنهایی می توانند تمام وقت شورا را در سالهای آینده نیز صرف حاشیه های بی پایان کند.

نگارنده با اینکه انتقاداتی اساسی به شورای شهر دارد و در طی یکسال و نیم گذشته فقط در یک جلسه شورا حضور پیدا کرده، اما در حال حاضر داشتن شورای شهر را مفیدتر از نبودن آن می داند و معتقد است در محیطی آرام و بدون جنجال و با دست یافتن به یک توافق بین اعضای شورای شهر، شاید بتوان فعلا خطر انحلال شورا را  از بالای سر شورای پنجم دور کرد. والسلام. 

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!