خانم ناهید ارجمندی قهرمانی که ۶ سال در هیچ مسابقه دو و میدانی شکست نخورد


 خانم ناهید ارجمندی

قهرمانی که ۶ سال


در هیچ مسابقه دو و میدانی شکست نخورد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

خانم ناهید ارجمندی متولد بروجرد است.

وی که دوران ابتدایی را در دبستان عصمت درس خوانده در سال ششم توسط معلم ورزش شان آقای نبوی برای دو و میدانی مدرسه انتخاب می شود و همین انتخاب شدن باعث می گردد که سالهای بعدی را نیز در ورزش دو و میدانی طی کند.

خانم ارجمندی در همان مسابقه اول آموزشگاه ها موفق به کسب عنوان اولی می شود و با توجه به علاقه و پشتکاری که از خود نشان می دهد بعد ها در رشته های مختلف دو و میدانی به مانند  100، ۲۰۰ و ۴ * ۱۰۰ متر و پرش طول و پرش ارتفاع عناوین بسیاری کسب کند.


این ورزشکار موفق در طول سالیانی که بصورت مستمر هفته ای سه روز تمرینات طاقت فرسا را انجام می داده تحت نظر مربیانی به مانند آقایان: نبوی، مطهری، کاروان، عقدایی و خانم مقدس جعفری ورزش دو و میدانی و حتی والیبال را پیگیری کرده است.

خانم ارجمندی طی سالهای ۱۳۵۰ الی ۱۳۵۶ و در زمان تحصیل در دبیرستان آزرم و عضویتش در تیمهای منتخب شهر، منتخب آموزشگاه ها و استان در تمامی مسابقات موفق عمل کرده و خودش می گوید: بیاد ندارد در هیچ مسابقه دو و میدانی شکست خورده باشد.


در کارنامه زندگی ورزشی این بانوی موفق و پیشکسوت بروجردی، ۳۰ سال آموزگار ورزش بودن را نیز می توان ثبت کرد تا جائیکه طی این سالها مسوولیت انجمن های ورزشی آمادگی جسمانی، دو و میدانی، بسکتبال و تنیس روی میز بانوان آموزش و پرورش را نیز بعهده داشته است.

از خاطرات جالب توجه خانم ناهید ارجمندی دوبار انتخاب برای اردوهای تیم ملی دو و میدانی بانوان بوده که هر بار بنا به دلایلی به مانند عدم حمایت، نتوانسته در این اردوها حضور داشته باشد.


وی به نیکی از مرحوم کاروان یاد می کند که در سال ۱۳۶۲ توانستند اولین فعالیت ورزشی آموزگاران بانوی ورزش بروجرد را استارت بزنند.

از دیگر خاطرات ورزشی خانم ارجمندی این است که در دوران دبستان بدون کفش های ورزشی می دوید و اولین کفش های ورزشی اش را که از شیراز برایش به هدیه آورده بودند، در اردوی مسابقات کرمان مفقود شد!


ما نیز برای سرکار خانم ناهید ارجمندی پیشکسوت دو و میدانی ورزش بروجرد و لرستان  و مربی تیم والیبال بانوان آموزش و پرورش که در دوران آموزگاری شاگردان دختر بسیاری را با دنیای ورزش آشنا ساخت، صمیمانه آرزوی موفقیت داریم.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!