حمایت از سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف ضروری است

حمایت از سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف ضروری است
حمایت از سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف ضروری است


به گزارش وبسایت خبری بروجرد

استاندار لرستان گفت: حمایت از سرمایه گذاران در بخش‌های ضروری است که در دستور کار قرار دارد و دولت به عنوان تسهیل گر سرمایه گذاران را همراهی می‌کند.
سید موسی خادمی روز شنبه در حاشیه افتتاح و بهره برداری از پل شهدای دانش‌آموز بروجرد در جمع خبرنگاران افزود: امروز در شهرستان بروجرد دو پروژه به بهره برداری رسید که پروژه نیروگاه هفت مگاواتی که یک طرح زیرساختی در راستای تامین برق بود و دیگری پروژه پل شهدای دانش آموز که ظرف کمتر از ۲ سال از پیشرفت ۴۰ درصد به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: البته پروژه های نیمه تمام دیگری در شهرستان وجود دارد که در حال پیگیری برای تکمیل هستند که برخی از پروژه ها به دلیل شیوع کرونا بدون مراسم مورد استفاده قرار می گیرند.

استاندار لرستان با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: در هر جایی که بخش خصوصی سرمایه گذار است ما به عنوان تسهیل گر به کمک می آییم و هر آنچه که نیاز باشد برای رفع مشکلات تلاش و همکاری خواهیم کرد.

خادمی اظهار داشت: اگر اراده بخش خصوصی نباشد ما نمی توانیم کاری کنیم که کارخانه سامان کاشی بروجرد دارای مشکلات بانکی است البته در صورت آمادگی و اراده خود سرمایه گذار می توانیم کمک هایی انجام دهیم./ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!