حسین یاراحمدی مربی فعال ژیمناستیک بروجرد


آشنایی با آقای حسین یاراحمدی

مربی فعال ژیمناستیک بروجرد

“هفته ژیمناستیک بروجرد” گرامی باد

( ۱۶ الی ۲۲ آذر ۱۳۹۸ )


آقای حسین یاراحمدی مربی و داور رسمی فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران و دانشجوی رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی می باشد

وی شروع تمرینات  ژیمناستیک را از سال ۱۳۸۴ آغاز و بعد از یک سال فعالیت جدی خودش را در فاز قهرمانی این رشته تحت نظر استاد محمد مقدسی  ادامه داد

آقای یاراحمدی از سال ۸۵ تا ۹۰ تعداد ۱۳ مقام قهرمانی شهرستان و استان و سه بار حضور در مسابقات کشوری ژیمناستیک و۷ مقام اولی استان را در کارنامه ورزشی خود دارد
 
آقای حسین یاراحمدی در سال ۱۳۹۶با توصیه های استاد ناصر گودرزی  وارد مربیگری در این رشته شد و هم اکنون مسول کمیته مسابقات و اکروژیم شهرستان بروجرد می باشد.

برای این جوان فعال و ورزشکار بروجردی آرزوی موفقیت روز افزون داریم




وی در سال ۵۹ در سالن آزادگان (دبیرستان احمدیه کنونی) با مربی گری استاد بسیار با اخلاق آقای قوامیان ژیمناستیک را آغاز کرد و در طول ۶ الی ۷ سال علاوه بر برتری کامل ژیمناست های بروجرد در استان تنها شهری بودند که از طرف لرستان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت میکردند.

آقای یاراحمدی در آن زمان ها با ژیمناست هایی همچون آقایان نظام السلامی ,الیاس،مهرابی، و .. دیگران مفتخر به دوستی بوده و بعد از قبولی در دوره لیسانس تربیت بدنی در دانشگاه شهید چمران اهواز و نیز ارشد تربیت بدنی در دانشگاه تهران علاوه بر مربی گری در فدراسیون ژیمناستیک و سالن مربوطه در انتشار فصلنامه تخصصی نیز همکاری نموده است.



این ورزشکار بروجردی در زمان تصدی مهندس هاشمی طبا در سازمان تربیت بدنی مشاور ایشان و نیز مسئول پژوهش فدراسیون ژیمناستیک هم بوده و کتابی را جهت آموزش نیز به رشته تحریر درآورد.


آقای حسین یاراحمدی جمعا ۲۶ سال و تاکنون افتخار مربی گری ژیمناستیک را داشته  و یکی از بهترین عناوین ایشان که کسب شده قهرمانی دانشگاه های ایران است .
 


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!