حرکت ناپسند برانکو محرومیت دارد نه خطای جپاروف

پرویز برومند حرکت ناپسند برانکو محرومیت دارد نه خطای جپاروف

اگر خطای جپاروف ۳۰ روز محرومیت دارد حرکت ناپسند برانکو که
بعد از سوت پایان بازی پرسپولیس و نفت داور چهارم را هل داد یک سال محرومیت
دارد!

پرویز برومند چهره نام‌آشنای استقلال همچون دوران بازیگری نسبت به تیمش تعصب دارد و بدون تعارف صحبت می‌کند.

پاسخ‌های سنگربان اسبق استقلال و تیم ملی به سؤالات ما را در ادامه بخوانید:
 
* شرایط فعلی استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
آنچه عیان است چه حاجت به بیان است. استقلال در دوره کادرفنی قبلی هم مشکل روحی داشت و هم فنی. درواقع هیچ‌کس نمی‌دانست یا نمی‌فهمید برنامه تیم چه بود ولی وینفرد شفر توانست در مدت زمان کوتاهی بازیکنان را با انگیزه کند. تمرکز او به تیم بود نه سکوها چون می‌دانست اگر تیم خوب باشد سکوها حمایت می‌کنند. استقلال از این بهتر هم می‌شود و امیدوارم در پایان لیگ حداقل در رده دوم جدول قرار بگیرد تا برای فصل آینده که شناخت شفر از بازیکنان و فوتبال ایران بیشتر می‌شود تیمی بهتر را ببندد.
 
* نظرتان راجع به حکم محرومیت سرور جپاروف چیست؟
من قصد بی‌ادبی و بی‌احترامی به هیچ‌کس را ندارم اما کمیته انضباطی نباید از سرمربی پرسپولیس بترسد. اگر خطای جپاروف ۳۰ روز محرومیت دارد حرکت ناپسند برانکو که بعد از سوت پایان بازی پرسپولیس و نفت داور چهارم را هل داد یک سال محرومیت دارد! خطای جپاروف یک کارت زرد داشت که گرفت اما سرمربی پرسپولیس که یک انسان پخته است و خودش را دارای بالاترین مدرک مربیگری دنیا می‌داند چقدر باید محروم شود؟
 
* احتمالاً کمی از محرومیت جپاروف کاسته شود.
فدراسیون فوتبال نباید خودش و فوتبال ایران را زیر سؤال ببرد. سرور جپاروف دو بار بازیکن سال آسیا شده و چهره معتبری در قاره به شمار می‌رود. محرومیت این بازیکن بازتاب بین المللی دارد اگر کلیپ خطای او پخش شود درباره فوتبال ما و عدالت فدراسیون فوتبال چه قضاوت‌هایی صورت می‌گیرد؟ ما که نباید غریب‌کش باشیم. کلی شکایت بازیکن خارجی و جدیداً داخلی از تیم‌های باشگاهی ایران روی میز فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیاست و همینطوری خیلی‌ها به فوتبال ما بدبین هستند، مانده بحث جپاروف هم به میان کشیده شود. بیخود نیست که از قدیم می‌گویند از ماست که بر ماست.
 
* عملکرد حسین حسینی چطور بوده است؟
نباید در ابتدای راه طوری با این جوان رفتار کنیم که دچار غرور شود. حسین دروازه‌بان خوبی است ولی باید بداند اول راه است و خیلی بیشتر تلاش کند.
 
* رحمتی در استقلال بماند یا برود؟
برای چه برود؟ استقلال بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را در پیش دارد که تجربه و تبحر رحمتی در آن مسابقات لازم است. تیم دو دروازه‌بان خوب می‌خواهد که خوشبختانه دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!