جولان کرونا در لرستان؛ شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان به ۲۷۹۴ نفر رسید

جولان کرونا در لرستان؛
شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان به ۲۷۹۴ نفر رسید

به گزارش وبسایت خبری بروجرد

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان گفت: طی روز گذشته ۱۱۰ نفر در این استان به کرونا مبتلا شدند و شمار مبتلایان به ۲هزار و ۷۹۴ نفر رسید.
به گزارش خبرنگار زرک؛ محمدرضا نیکبخت ظهر امروز پنجشنبه با بیان اینکه از ۴۷۲ نمونه ارسالی طی بیست و چهار ساعت گذشته به آزمایشگاه‌های مرجع استان که شامل سه آزمایشگاه مرجع، بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد و شهرستان بروجرد می‌شود ۱۱۰ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان اضافه شد، اظهار داشت: متاسفانه طی روز گذشته یک هم‌استانی را به علت عوارض ناشی از ابتلا به ویروس از دست دادیم.

وی با اعلام اینکه متاسفانه تا کنون تعداد ۱۴۳ نفر از هم استانی‌ها به علت کووید۱۹ جان باخته‌اند، از آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ خبر داد.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان افزود: تا کنون ۱۵هزار و ۸۶ نمونه از بیماران مشکوک به «کووید۱۹» در استان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد ۱۲هزار و ۹۷۴ نمونه پاسخ داده شده که از این عدد ۲هزار و ۷۹۴ مورد مثبت و تعداد ۱۰هزار و ۲۵۴ نمونه منفی اعلام شده است.

نیکبخت، یادآور شد: تعداد ۳۸ نفر مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند.

او گفت: از ابتدا تا کنون تعداد ۲هزار و ۶۱۵ نفر که در لرستان مبتلا به کووید ۱۹ بوده‌اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند./
اینفوگرافیک: سمیه روزبهانی

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!