تیم جوانان وحدت بروجرد قهرمان بدون چون چرای لرستان



پرچم بروجرد همیشه بالاست

آشنایی با تیم جوانان وحدت بروجرد

 قهرمان مطلق  لرستان


فرهاد داودوندی- بروجرد:

۶ بازی و ۱۸ امتیاز در مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان لرستان حاصل تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم جوانان وحدت بروجرد است.

تیمی که با مربیگری آقای مسعود گودرزی و سرپرستی آقای ناصر پیرهادی و همچنین مدیریت برادران واقعی در این فصل در فوتبال لرستان کاری کرده اند کارستان!

آقای مسعود گودرزی که خود زمانی از اولین بازیکنان باشگاه وحدت بوده، معتقد است که تمامی بازیکنان این تیم در یک سطح هستند و به امید خدا حتی برای حضور در مسابقات کشوری احتیاج به هیچ بازیکن جدید یا کمکی ندارند.

سر مربی تیم در ادامه ضمن اشاره به آقای علی کوشکی کاپیتان و آقای گل تیم جوانان وحدت می گوید: با اینکه علی کوشکی تاکنون با ۱۳ گل زده آقای گل مسابقات است اما سطح بازی فنی وی با دیگر بازیکنان برترمان به مانند آقای محمد پیرهادی و دیگر بازیکنان تیم تقریبا یکی است.

آقای مسعود گودرزی در خاتمه تاکید دارد که بگوید بیشتر خرج و هزینه های تیم را خود بچه ها فراهم می کنند و لازم است مسوولین ورزش و فوتبال شهر برای مسابقات بعدی حتما این تیم را مورد حمایت مادی و معنوی بیشتر خود قرار بدهند.

لازم به ذکر است هیات فوتبال بروجرد در راستای حمایت از تیم فوتبال جوانان وحدت ۲۵۰ هزار تومان برای کمک هزینه ورودی مسابقات استانی و ۱۵۰ هزار تومان جهت تجهیزات و همچنین میزبانی مسابقات در بروجرد را بعنوان بخشی از کمک به این تیم انجام داده است

اسامی تیم فوتبال جوانان وحدت بروجرد قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر استان:

سر مربی: مسعود گودرزی

 مربیان: مهران واقعی و جلیل آزادی

 سربرست: ناصر پیرهادی

مدیر باشگاه: محسن واقعی

 بازیکنان تیم جوانان وحدت بروجرد:  احمد رضا گودرزی، کیومرث بروانه بور ،  محمد رضا خانبور ،  امیر حسین معظمی گودرزی ، علی خادمی ، محمد بیرهادی ، امیر حسین مرادی ، محمد آجرلویی، امیر هاشمی ، مهدی شجاعی ، سعید باجلان ،  امیر حسین شهسوار ،محمد مهدی گودرزی (مملی)، میثم نیک آبادی ، علی کوشکی، سامان نیازی، رضا طاهر زاده ، رضا گودرزی ، امین غلامی یاراحمدی، فرشید چگنی ، کرامت منادی ، محمد رضا سوکی ، امید مرادی

۶


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!