تقدیر دکتر رضا آریایی فر فرماندار بروجرد از فرهاد داودوندی وبلاگ نویس بروجردی

با اهدا یک تندیس زیبا

تقدیر دکتر رضا آریایی فر


معاون استاندار و فرماندار محترم بروجرد

از فرهاد داودوندی وبلاگ نویس و “خبرنگار برتر

و فعال سال های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ بروجرد”


صبح امروز( سوم آبان ۱۳۹۷)، دکتر “رضا آریایی فر” معاون استاندار و فرماندار محترم بروجرد با اهدا یک تندیس زیبا، از فرهاد داودوندی وبلاگ نویس و خبرنگار برتر و فعال سال های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ بروجرد، تقدیر بعمل آورد.


در این دیدار دکتر “آریایی فر” ضمن اشاره به فعالیت های مستمر و مثبت سایت فرهاد داودوندی گفت:  با توجه به فعالیت های مستمر اجتماعی، ورزشی و … سایت فرهاد داودوندی در سطح بروجرد، شاهد هستیم که این خبرنگار بروجردی طی چندین سال گذشته با به تصویر در آوردن فعالیت های شهروندان و معرفی استعدادها و توانایی شهروندان شریف بروجرد، نقش بسیار موثری در شناسایی استعداد های شهرستان بروجرد در سطح استان، کشور و حتی دنیا داشته است.
دکتر ” آریایی فر” در ادامه نیز افزود: امیدواریم که روزی برسد که دنیای مجازی و رسانه ای از خبرهای کذب که این روزها بسیار فراوان دیده می شود و می تواند باعث برهم خوردن تعادل روحی جامعه باشند پاک شود و فعالیت های خبری و رسانه ای را در همه زمینه ها شاهد باشیم که با نشان دادن تلاش های مسوولین و مردم شریف شهر، استان و کشور عزیزمان، شور و نشاط را به جامعه وارد کند.
در خاتمه این دیدار، دکتر آریایی فر ضمن قدردانی از فعالیت های فرهاد داودوندی در زمینه وبلاگ نویسی و خبرنگاری و پیگیری های بدون وقفه سایت فرهاد ۹۰ برای رفع مشکلات بروجرد و بخصوص کمک رسانی به نیازمندان واقعی و معلولین جامعه، با اهدا یک تندیس زیبا از فرهاد داودوندی ( خبرنگار برتر سال های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ بروجرد) تقدیر بعمل آورد.
لازم به ذکر است تندیس زیبا و بسیار ارزشمند اهدایی دکتر “رضا آریایی فر” به فرهاد داودوندی، بلافاصله در موزه فرهاد ۹۰ قرار گرفت.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!