بعداً متوجه می‌شوی چه کلاهی سرت رفت آقای «بختیار»! / وقتی بدهکار، طلبکار هم می شود!

مشکل امثال بختیار رحمانی این است که فکر می کنند هر کاری می‌کنند، درست است و هر تصمیمی می‌گیرند را باید عاقلانه خواند

گاهی وقت‌ها آدم چیزهایی را می‌خواند که واقعاً دلش می‌خواهد سرش را بزند به دیوار! یک نمونه‌اش همین صحبت‌های بختیار رحمانی است که گفته: «همه دیدند که چطور با نام من بازی کردند. مشکلی با منصوریان ندارم اما چرا یک بار هم نگفت در فهرست مازاد قرار دارم؟
شما خودت بیانیه دادی که می‌خواهی جدا شوی! بعد هم منصوریان که اصلاً اسم شما را در فهرست مازاد قرار نداد! سرمربی استقلال روز چهارشنبه گفت فهرست مازاد شامل دو بازیکن است. یکی امین حاج‌محمدی و دومی میثم مجیدی! نه کسی اسمی از شما برد و نه اصلاً کسی کاری با شما داشت! 

شما بودی اینستاگرام خودت را پاک کردی تا همه شک کنند که می‌خواهی جدا شوی! شما بودی یک ساعت بعد از اینکه منصوریان، جدایی شما را تکذیب کرد، بیانیه درخواست رضایتنامه دادی تا او را مضحکه خاص و عام کنی! حالا داری برای این و آن کُری می‌خوانی که من شاکی هستم و با اسم من بازی کردند؟ انگار هنوز متوجه نشدی که دارند شما را با مشاوره‌های غلط بازی می‌دهند؟! انگار هنوز نفهمیدی که داری چه اشتباهی می‌کنی! 

مشکل امثال بختیار رحمانی این است که فکر می کنند هر کاری می‌کنند، درست است و هر تصمیمی می‌گیرند را باید عاقلانه خواند. اینگونه نیست. شما پیراهن استقلال را مفت از دست دادی، درست مثل خیلی از بازیکن‌هایی که پیراهن استقلال و پرسپولیس را مفت از دست دادند و بعدها فهمیدند چه کلاهی سرشان رفته است.

میزان

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!