بروجردی : نقش بانک ها در اقتصاد مقاومتی و ملی مثبت نیست

بروجردی : 
نقش بانک ها در اقتصاد
مقاومتی و ملی مثبت نیست

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا 
علاء الدین بروجردی روز پنجشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی لرستان و در حضور وزیر کشور افزود: برخی بانک ها واحدهای صنعتی تملک شده را بدون تعیین تکلیف به جای طلب خود برداشته اند.وی افزود : فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی ضروری بوده و بند ۸ سیاست های اقتصاد مقاومتی بر این موضوع تاکید دارد.

بروجردی خواستار توسعه مشاغل خانگی و ساماندهی بازار مصرف آنها شد و افزود : برخی فکر می کنند اقتصاد مقاومتی به معنای قطع رابطه اقتصادی با خارج است ،در حالیکه در بند ۱۰ سیاست های اقتصاد مقاومتی بر ضرورت تسهیل شرایط سرمایه گذاری خارجی تاکید شده است.
به گفته وی برای جلب سرمایه کذاری خارجی باید با رویکرد صادرات محور اقدام کنیم .

بروجردی همچنین گفت: عمده تصمیات جلسه قبل وزیر کشور در لرستان عملیاتی شده است.وی با بیان اینکه باید به خاطر نعمت امنیت پایدار خداوند را شاکر باشیم تصریح کرد: از نزدیک شاهد تلاش های وزیر کشور به عنوان رئیس شورای امنیت در هدایت امور مربوط به تامین امنیت پایدار و خنثی کردن توطئه ها هستم.وی از طرف مجمع نمایندگان استان لرستان به ارائه پیشنهادهایی در راستای اقتصاد مقاومتی پرداخت و افزود: باید تابلوی روشنی از طرح های اقتصاد مقاومتی در استان داشته باشیم و در جلسات نمایندگان در جریان پیشرفت طرح ها قرار گیرند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه به برگزاری کارگروه توسعه استان با حضور وزرای جهادکشاوری ،صنعت معدن و تجارت ،وزیر راه و شهرسازی و وزیر نیرو به عنوان وزرای با نقش کلیدی کشور شد.وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها ۲۰ درصد از اراضی کشاورزی لرستان آبی است بیان کرد : تخصیص آب برای بخش کشاورزی استان مهم است و انتظار می رود که وزارت نیرو سهم بیشتری از بهره برداری آب را به لرستان اختصاص دهد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی وضعیت نساجی بروجرد ، سامان کاشی و کاشی جم در کارگروه ملی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شد. 

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!