برای رفع مشکل خیابان سید مصطفی از چه ارگانی استمداد بجوئیم؟!

در حالیکه روسای شهری شهر خود را به بی خیالی زده اند

برای رفع مشکل خیابان سید مصطفی

از چه ارگانی استمداد بجوئیم؟!

با سلام و تبریک سال نو به خبرنگار مردمی و دلسوز شهر

جناب داودوندی

 همانطور که مستحضرید و مطلعید بلوک گذاری خیابان سید مصطفی چگونه اجرا گردید ، متاسفانه از همان روزهای اول برای ساکنین کوچه هایی  که در این خیابان وجود دارد مشکلات خاص ترافیکی بوجود آمد .

 و  علاوه بر اینکه جلوی منازل عملا به پارکینگ مراجعه کنندگان بیمارستان تبدیل گردید  عبور و مرور اتومبیل ها با سرعت زیاد  جان کودکان و بچه های محل به مخاطره افتاده  ضمن اینکه عبور ومرور ساکنین محل نیز دچار مشکل گردیده بخاطر پارک نامناسب در ورودی کوچه ها و داخل و جلوی منازل و حتی پیاده روها و بخصوص کوچه ی شهید شاهولایتی روبروی بیمارستان ، بارها به مامورین راهنمایی بخاطر راه عبور بیمارستان و ایجاد ترافیکی که بوجود میآید تذکر داده ولی متاسفانه با تایید موضوع و مشکل راه بیمارستان و ترافیک ایجاد شده می فرمایند بیمارستان اجازه رفع مشکل را نمیده ،

 اینک سوال اینجاست حق شهروندی ساکنین محل چه میشود ، مدیریت شهری در اینگونه مشکلات کجا تشریف دارند ، مسئول محترم راهنمایی و رانندگی ونیز مسئول عزیزی که این طرح را اجرا نموده تا مشکل ترافیک را حل نماید ، کجاست تا پاسخگوی این همه مشکل ترافیکی در خیابان سید مصطفی باشد .  تا کی باید بی تدبیری خود را به گردن دیگران بیندازیم ،

 آقای مسئول شهر وظیفه ی شما در قبال این مشکل عظیم و حاد چیست . این همه تصادف و برخورد در محل عبور بیمارستان کافی نیست ؟ این تخریب اموال و صرف هزینه از جیب مردم و کشور نیست ؟

 بابا خجالت آور است شهر فرزانگان بخصوص در این ایام نوروزی با این همه مسافر بخاطر عدم مدیریت و بی تدبیری مسئولین شهری زیر سوال رود  …….زبان قاصر و قلم کم توان ، از کی درخواست استمداد و  مساعدت نماییم ؟؟؟؟


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!