برای انتخاب شورای شهر تاثیر گذار معتمدین واقعی بروجرد کجا هستند؟!

برای انتخاب شورای شهر تاثیر گذار

 معتمدین واقعی بروجرد کجا هستند؟!

 
فرهاد داودوندی- بروجرد:

نگارنده معتقد است که بروجرد از نداشتن معتمدین با نفوذ، در رنج است!

انتخابات شورای شهر پنجم در راه است و بسیاری در این شهر که حتی وظایف شورای شهر را نیز بخوبی نمی دانند، اسب شان را زین کرده اند که بنا به تکلیف!!! با حضور در شورای شهر بعدی بروجرد را یاری کنند! و عجیب اینکه این ادای “تکلیف” چهار سال یکبار و دقیقا از نزدیکی های انتخابات تا روز بعد از انتخابات احساس می شود و بعد از آن دیگر “تکلیفی” احساس نمی شود تا ۴ سال بعد!

اما در این میان آنچه می تواند به آگاهی مردم برای انتخاب درست و غیر احساسی کمک کند سخنان معتمدین مو سپید کرده در سطح شهر است که با مقبولیتی که در محلات دارند می توانند حضور موثری در انتخاب صحیح مردم برای یک شورای شهر واقعی داشته باشند.

اما به واقع بروجرد چنین معتمدینی دارد که  نفوذ سخن در بین عامه مردم داشته باشند؟

بنظر نگارنده، خیر، چنین معتمدینی در بروجرد وجود ندارد و یا اگر وجود داشته باشد به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد و حضورشان اصلا محسوس نیست!

در اول نوشته تاکید کردم که بروجرد از نداشتن معتمدین بانفوذ در رنج است، معتمدینی که فرا جناحی باشند، در طول سال در عرصه های مختلف اجتماعی حضوری تاثیر گذار داشته باشند، قدرت بیان و مقبولیت عمومی شان باعث رفع کدورت ها در بین خواص و عوام شده باشد و ختم کلام اینکه حضور مثبت شان در لحظه لحظه اتفاقات شهر به چشم بیاید.

متاسفانه بسیاری از مو سپید های شهر ما که  باید در  مواقع حساس به مانند انتخابات مهم شورای شهر حضورشان بیطرفانه باشد به گونه ای پیش رفته که با طرفداری از فرد یا افراد خاص تاثیر عمومی خود را از دست داده اند!

امیدواریم در مدت باقی مانده شرایط به گونه ای پیش برود که اگر بزرگان معتمدی در شهر وجود دارند، قدم پیش بگذارند و نقش تاریخی خود در انتخاب یک شورای شهر موثر و جلوگیری از ورود افراد غیر کارشناس به شورای شهر پنجم را به خوبی ایفا کنند!


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!