باشگاه استقلال از حمایت هوادارانش در فصل گذشته تمجید کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، فصل فوتبالی آبی پوشان پایتخت با موفقیت در جام حذفی، لیگ قهرمانان و لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید تا هواداران ارزشمند استقلال، از عملکرد تیم محبوب خوشنود باشند.
با این وجود اما نباید فراموش کرد درخشش واقعی در فصل جاری، برای هواداران استقلال بود. چراکه آنها از اولین روز فصل با استقبال از تمرینات حمایت خود را از تیم آغاز کرده و این حمایت حتی در روزهای سخت ابتدای فصل قطع نشد و بعد از تغییرات نیز در روزهایی که تیم شفر نیاز به قوت قلب داشت، به بهترین شکل ادامه پیدا کرد.
حضور هواداران استقلال به اندازه ای درخشان و پرشور بود که حتی یک بازی در زمین بی طرف نیز باعث نشد تا عنوان پرتماشاگر ترین تیم آسیا به تیم دیگری جز استقلال برسد و استقلال با سه دیدار میزبانی و حضور بیش از ۲۰۰ هزار تماشاگر، بالاتر از دیگر تیم ها با ۴ میزبانی، در آسیا پرطرفدارترین تیم قاره لقب بگیرد. در کنار این حضور پرشور نباید فراموش کرد هواداران استقلال بهترین رفتار را در مسابقات داشتند و دریافت کمترین تذکر و جریمه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان دهنده این موضوع است. حمایت در دیدارهای بزرگ و کوچک، روزهای دشوار و حتی سخت ترین شرایط آب و هوایی برگ زرینی در کارنامه هواداران بی مانند استقلال است.
باشگاه استقلال ضمن ارج نهادن به حضور افتخار آمیز هواداران خود در فصل جاری از تهران تا اقصی نقاط کشور و حتی سایر کشورها، دست تک تک هواداران خود را به گرمی می فشارد. مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، کادرفنی، بازیکنان و تمامی اعضای باشگاه استقلال قدردان این نعمت بزرگ هستند و در سال آینده نیز هدفی به جز سربلندی هواداران را دنبال نخواهند کرد. هواداران استقلال، مالکان واقعی باشگاه و لایق بهترین ها هستند و همه مجموعه استقلال لحظه ای اهمیت این موضوع را فراموش نخواهند کرد.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!