اینگونه است که علی فروتن (عمو فیتیلیه ای ) محبوب همه می باشد

اینگونه است که علی فروتن

(عمو فیتیلیه ای)

محبوب همه می باشد

با یک تماس تلفنی توسط دوست مشترکی برای داشتن یک ویدئوی تصویری از آقای علی فروتن جهت دعوت همشهریان بروجردی ، برای اهدا کمک های شان به زلزله زدگان کرمانشاهی ، دو ویدئو  به زبان فارسی و بروجردی برایم ارسال کرد

ویدئوی این هنرمند بروجردی از کانال فرهاد ۹۰  در کانال های گوناگون تلگرامی  بنام های مختلف فوروارد شد

جمعا بیش از ۷۰ هزار بازدید از ویدئوی این هنرمند محبوب  دست به دست شد و تاثیر بسیار خوبی در دعوت از مردم برای کمک رسانی در مسجد سید داشت

خداوند وقتی می خواهد کسی را عزیز مردم کند، خوش اخلاقی و مردم داری و افتادگی و  نیت پاک و عشق به زادگاه و شهر مادری  و ده ها خصلت مثبت دیگر را نصیبش می کند، دقیقا خصلت هایی که در وجود علی فروتن به خوبی دیده می شود.

علی آقا، تعداد بسیار زیادی هنرمند بروجردی در خارج از شهرمان  داریم که البته همه شان هم عزیز هستند، اما قبول کن، خیلی عزیزی، مردم شهر زادگاهت هم خیلی دوستت دارند و به وجود تو خیلی خیلی افتخار می کنند.

فراموش نمی کنیم هر وقت پای کارهای خیرخواهانه برای بروجرد  به مانند پشتیبانی از بنیاد کودک بروجرد در میان بوده ، شاهد حضورت در اینگونه رخدادها بوده ایم.

حمایتت از  جمع آوری کمک های مردی  برای زلزله زدگان در مسجد سید بروجرد، برگ زرین دیگری به کارنامه فعالیت های فرهنگی اجتماعی  شما هنرمند بروجردی و دوست داشتنی کشورمان  افزود.

عمو فیتیلیه ای عزیز، فقط می توانیم برای خود و خانواده محترمت از خداوند مهربان بهترین ها را آرزو کنیم.


فرهاد داودوندی – 


خادم رسانه ای هیات سینه زنی مسجد سید ( کوی صفا) بحرالعلوم


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!