اگر مسوولین استانی با مردم بروجرد هم دیدار رو در رو داشته باشند


اگر مسوولین استانی

با مردم بروجرد هم دیدار رو در رو داشته باشند…


فرهاد داودوندی- بروجرد:

آقای ضرغام علیجانی از مسوولین ارشد اداره کل ورزش و جوانان لرستان برای مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید ورزش بروجرد به شهرمان آمده بود.

پس از معرفی آقای امان اله مستعد به جای آقای احد قاسمی فرصتی دست داد تا آقای علیجانی از چند طرح ورزشی بروجرد دیدن کند.

طی همین دیدار یکساعته، دیدار از خانه جودو، خانه تکواندو، خانه کاراته، سالن طالقانی و تعمیرات مربوط به استاندارد سازی سالن طالقانی برای مسابقات بسکتبال و … انجام گرفت.


از آنجایی که مدتهاست در بروجرد هیچ کاری پیش نمی رود!!!، شاید خوانندگان عزیز این متن، باورشان نشود که با دو سه تماس تلفنی از طرف آقای علیجانی، جذب مبلغ ۷ میلیون تومان،  مجبور کردن پیمانکار برای طرح توسعه سالن طالقانی، تاکید بر جابجایی مکان چند هیات ورزشی ساکن از زیرپله های سالن طالقانی به مکان های بزرگتر  و … انجام گرفت.




در کنار همه اینها گفتگوی رودرروی ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی با آقای علیجانی و بیان مشکلات نیز جالب توجه بود.

به هر حال هدف از نگارش مطالب بالا توسط نگارنده این است که بگوئیم اگر مسوولین استانی وقتی به بروجرد می آیند به جای حضور در نشست های بی پایان و بی نتیجه پشت درهای بسته در  اداره مربوطه خودشان و سپس صرف غذا در رستوران های زیبای بروجرد و سخن گفتن در حال راه رفتن با اصحاب رسانه( شما بخوانید مصاحبه در حال دویدن!) 


اگر به میان مردم بیایند و رو در رو شنونده حرفهای مردم شریف بروجرد باشند، چه بسا همین دیدارهای ساده، به اندازه دهها نشست و همایش بی ثمر! برای بروجرد مثمر ثمر باشند،

یعنی دقیقا همین کاری که امروز آقای علیجانی انجام داد و با یکساعت گشت و گذار در اماکن ورزشی و شنیدن سخنان صریح نگارنده و صحبت با ورزشکاران بروجردی و پیگیری بلافاصله و رفع بعضی از مشکلات ورزشکاران بروجردی در همان مکان ها، کار چندین نشست و همایش تکراری هزینه بر را با ساده ترین روش انجام داد. والسلام.















دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!