اولین پیروزی استقلال در بازی های دوستانه اتفاق افتاد.

استقلال منصوریان روز یکشنبه سومین دیدار تدارکاتی خود را برابر یکی از گزینه های جانشینی سرمربی حال حاضر این تیم برگزار می کند. هر چند نتیجه این دیدار نمی تواند تاثیری روی آینده منصوریان داشته باشد اما پاشازاده که در تجربه های قبلی خود در لیگ های دسته اول و دوم نشان داده که می تواند در آینده ای بسیار نزدیک سرمربی استقلال باشد. پاشازاده که به امید سرمربی گری استقلال پیشنهاد دستیاری قلعه نویی در لیگ چهاردهم را رد کرده بود، در دو فصل گذشته با تیم های آلومینیوم اراک و پارس جنوبی جم نتایج قابل قبولی کسب کرده و حالا این فرصت را دارد تا با تیم قدیمی راه آهن به لیگ برتر بازگردد.

 

آبی ها در این دیدار برخلاف دو دیدار گذشته از ترکیبی استفاده کردند که دو ویژگی مهم داشت. منصوریان بر خلاف دو دیدار گذشته آبی ها از ترکیبی برابر راه آهن استفاده کرد که به ترکیب اصلی او بسیار نزدیک بود تا مشکل ناهماهنگی استقلالی ها در تعطیلات لیگ کاهش یابد. همچنین سرمربی آبی ها در این بازی به بازیکنان نا آماده ای مانند کاوه رضایی، امین حاج محمدی، میثم مجیدی و … بازی نداد و ترجیح داد تا از بازیکنانی استفاده کند که در تمرینات عملکرد بهتری داشتند.

استقلال در این بازی تدارکاتی اولین برد خود را با نتیجه دو بر یک با گل های علی قربانی و جابر انصاری برابر یکی از منتقدان منصوریان به دست آورد تا حالا با آرامش بیشتری تعطیلات لیگ را ادامه دهد.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!