اولویت‌های خوشه‌سازی در بروجرد اعلام شد

اولویت‌های خوشه‌سازی در بروجرد اعلام شد



به گزارش وبسایت خبری بروجرد

سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: صنایع غذایی، پوشاک و مصنوعات چوبی اولویت‌های خوشه‌سازی در این شهرستان هستند.
احمد گودرزیان یکشنبه در جلسه بررسی نحوه ایجاد خوشه‌های صنعتی در مناطق روستایی این شهرستان اظهار کرد: وجود ظرفیت‌های مناسبی در حوزه‌های نساجی، صنایع دارویی، غذایی و مانند اینها در بروجرد بستر را برای ایجاد خوشه‌های صنعتی فراهم آورده است.

وی عنوان کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود به دنبال طراحی و فعال‌سازی خوشه‌های صنعتی در مناطق روستایی هستیم، تا با هدایت سرمایه‌گذاری‌ها به روستاها علاوه بر کمک به تقویت تولید، روستاییان از عواید اقتصادی آن بهره‌مند شوند.

سرپرست فرمانداری بروجرد با اشاره به اینکه بروجرد ناحیه صنعتی ندارد، خاطرنشان کرد: بر اساس پتانسیل‌های موجود، ایجاد نواحی صنعتی در حوزه‌های صنایع پوشاک، صنایع غذایی و مصنوعات چوبی به دنبال طراحی و فعال‌سازی این خوشه‌ها در محیط‌های روستایی و سرمایه‌گذاری در این مناطق هستیم.

گودرزیان تاکید کرد: بر این اساس در وهله اول ایجاد خوشه‌های دوزندگی، دارویی، صنایع چوب و مواد غذایی را در دستور کار داریم و باید بسترسازی به منظور فعال‌سازی این خوشه‌ها و بهره‌برداری از این ظرفیت فراهم شود.

وی تصریح کرد: فعال‌سازی خوشه‌های صنعتی و افزایش تولید و بهره‌وری در این حوزه‌ها رونق اقتصادی گسترده‌ای را در بخش‌های مختلف ایجاد می‌کند./فارس

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!