انتصاب عبدالرضا قاسمی در یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری کشور


انتصاب یک لرستانی در یکی از

بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری کشور
دکتر علی عسکری مدیر عامل و عضو هیأت مدیره گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، طی حکمی عبدالرضا قاسمی را به عنوان معاونت مالی و اداری گروه مدیریت سرمایه گذاری امید برگزید.

به گزارش روابط عمومی، عبدالرضا قاسمی که پیش از این مدیریت مالی شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید را بر عهده داشت، به حکم علی عسگری به عنوان ” معلون مالی و اداری” این شرکت انتخاب و منصوب شد.

قاسمی متولد سال ۱۳۴۷ در خرم‌آباد است.

وی فعالیت هایی چون: کارشناس ارشد بنیاد مستضعفان استان، سرپرستی مالی و اداری شرکت پرس ایران، مدیریت مالی و اداری شرکت صنایع تجهیزات نفت، سرپرستی معاونت مالی و اقتصادی شرکت پترو امید آسیا و … را در کارنامه ۲۸ ساله فعالیت های خود  دارد.

قاسمی مدت ۳ سال عضو هیات مدیره شرکت مدیریت انرژی داریان و هم اکنون عضو هیات مدیره شرکت ایرانی- عمانی ” هرمز الانوار ” است.

وی همچنین مدیر مسوول پایگاه خبری یافته در استان لرستان را عهده‌دار است.

شایان ذکر است شرکت سرمایه گذاری امید با اخذ مجوز شماره ۱۰۲۶ مورخ ۱۳۸۰/۰۹/۲۹ از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۸۰ در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران بصورت سهامی خاص تأسیس  و در سال ۱۳۸۴ به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام ، نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافت و در تاریخ ۱۳۸۶/۰۵/۰۳ بعنوان چهارصد و سی و هشتمین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته و درج شد.

این شرکت که یکی از بزرگترین شرکتهای سرمایه گذاری هلدینگ در کشور است، وابسته به بانک سپه می‌باشد.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!