امروز و فرداست که وزش باد و بارش باران و برف هم در بیلان کاری بعضی ها ثبت شود

امروز و فرداست که 
وزش باد و بارش باران و برف
هم در بیلان کاری بعضی ها ثبت شود
فرهاد داودوندی- بروجرد:
بعضی روسای محترم شهر ظاهرا فکر کرده اند خبرنگاران و وبلاگ نویسان باید دست به سینه در خدمت آنان باشند و بعنوان میرزا بنویس فقط نطق های آنها را پوشش خبری بدهند!

( همیشه گفته ام بین مسوول و رئیس از زمین تا آسمان فرق است و در این نوشته سر سخنم با بعضی روساء می باشد) این روساء اگر بیلان کاری خوبی داشتند که حتما هر روز صبح و ظهر و شب در مقابل دیر سلام کردن ما، با سنگ ترازوی یک کیلویی کله ما را می شکستند!

عزیز دل برادر! این میز ریاست که در دستان شما قرار گرفته قرار است جای خدمت کردن به مردم این شهر باشد، قرار نیست با پشت میز نشستن،  آقا بالا سر ما و همشهریانمان باشید! و برای حرف زدن با ما، ابروهای تان را اینقدر بالا بیندازید که مثلا ما از دیدن تان از ترس، چهار ستون بدن مان به لرزه بیاید!

دوست عزیز، کم کاری تان را به گردن سایت ها و وبلاگ های شناخته شده و مورد اعتماد مردم در بروجرد نیندازید، این گوی و این میدان و بقول قدیمی ها “یزد دور است گز که نزدیک است”

 راست می گوئید؟! شما کار کنید و برای رشد بروجرد قدم بردارید، آنوقت ببینید که چگونه سایت ها و وبلاگ مورد نظر شما که هر کجا می نشینید از بدی شان می گوئید، با سر و کله مطالب شما را پوشش خبری خواهند داد.

فقط به جای حرف زدن کار کنید و بطور کاملا شفاف بیلان کاری بدهید، نه اینکه از فرط نداشتن  کارنامه به این و آن بتازید!

 البته هر چند که هیچ بعید نیست امروز و فردا برای پر کردن کارنامه کاری تان، وزش باد و بارش باران و برف را هم  مربوط به مدیریت عالی خودتان به ما ارائه کنید! و توقع هم داشته باشید که ما هم دست به سینه این مطالب را به همشهریان  و بینندگان مان منتقل کنیم.

…………………………………………………………
محسن مهربان-بروجرد:
این جانب هم کاملا با مطلب و نظر جناب آقای داودوندی فعال عرصه خبر و اطلاع رسانی در خصوص برخی از مدیران و انتظارات نا معقولشان موافقم قرار نیست که همیشه تعریف و تمجید سر لوحه کار خبرنگاران باشد . مدیری که وظایف محول شده به او و مجموعه  همکارانش کاملا به درستی انجام می شود حتما بایستی ازاو به شایستگی مطلب نوشت و به درستی تقدیر و تشکر نمود که به واقع اکثریت مدیران همینطور هستند. البته تلنگر های خبری از سر دلسوزیست نه خصومت با مدیری خاص …

پس با دیدن مطالبی در خصوص  ضعفهای حوزه مدیریت خود لطفا سایت ها و وبلاگهای شهر را زیر سوال نبرید ودر صدد رفع مشکل سازمان و اداره خود برآیید.اکثریت این سایتها و وبلاگها نیازی به آگهی ندارند که به واسطه آن بی دلیل تعریف و تمجید کنند و تنها واقعیت را منعکس و منتشر می کنند.  
  

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!