امام جمعه و فرماندار بروجرد مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند

امام جمعه و فرماندار بروجرد مردم را به 
شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
امام جمعه و فرماندار ویژه بروجرد در بیانیه مشترکی ضمن گرامیداشت روزجهانی قدس اقشار مختلف مردم این شهرستان را به شرکت با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.
در متن این بیانیه آمده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با ابتکار حضرت امام خمینی(ره) به نام روز جهانی قدس نامگذاری شد تا جبهه ای جهانی برای مبارزه با استکبار و صهیونیست تشکیل شود.

این بیانیه می افزاید: روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی و روز وحدت همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست است و مردم آزادی خواه جهان در این روز ظلم صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر را محکوم می کنند.
در این بیانیه آمده است: روز قدس را امام خمینی(ره) بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مسلمانان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند، غافل نمانند و با فریادی رسا و با قامتی برافراشته در برابر ستمگران تاریخ قیام کنند. 

امام جمعه و فرماندار ویژه بروجرد در این بیانیه با محکوم کردن جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان از مردم ولایتمدار شهرستان بروجرد دعوت کردند با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب با وحدت و همدلی برائت خود را از آمریکای جهان خوار و متجاوزان پلید و اشغالگران قدس اعلام کنند.

برخی از ادارات و نهادهای بروجرد از جمله تبلغیات اسلامی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در بیانیه های جداگانه ای ضمن محکومیت اقدامات رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقشار مختلف مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۱ تیرماه راس ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه با حضور قشرهای مختلف مردم بروجرد از میدان قیام به سمت خیابان های شهدا، بحرالعلوم، صفا و مصلی نمازجمعه برگزار می شود.

در این روز خطبه نخست نماز جمعه قبل از اذان ظهر خوانده می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!