امام جمعه بروجرد: غفلت از آموزش و پرورش تبعات زیادی دارد

امام جمعه بروجرد: 
غفلت از آموزش و پرورش تبعات زیادی دارد
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا 
حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش بروجرد افزود: برای پیشبرد آینده نظام باید تمام تلاش خود را برای تربیت نیروهای متعهد و متخصص در آموزش و پرورش بکار گیریم.وی با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی متخصص از آموزش و پرورش آغاز می شود، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور با چگونگی تربیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش ارتباط دارد.

امام جمعه بروجرد افزود: تمام امکانات و اعتبارات باید ابتدا جذب آموزش و پرورش شوند زیرا در صورت غفلت از این مقوله در آینده دچار مشکل می شویم.وی با بیان اینکه آموزش و پرورش تعطیلی ندارد، گفت: فصل تابستان فرصت خوبی برای برنامه ریزی درست برای سال تحصیلی آینده است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: انتخاب مدیران، معاونان و معلمان در مدارس باید براساس توانمندی و شایسته سالاری انجام شود تا بتوان در آموزش و پرورش تحول ایجاد کرد.

** درمانگاه فرهنگیان در صورت تهیه نکردن آمبولانس تعطیل می شود

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد نیز در این نشست اظهار کرد: درمانگاه فرهنگیان بروجرد در صورت تهیه نکردن آمبولانس تعطیل می شود.محسن صیرفی افزود: طبق قانون باید همه درمانگاه ها آمبولانس اختصاصی داشته باشند و در صورت نداشتن آمبولانس باید تعطیل شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!