امام جمعه بروجرد: حماسه ۹ دی نشان دهنده بصیرت و دینداری ملت ایران است

امام جمعه بروجرد: 
حماسه ۹ دی نشان دهنده بصیرت و دینداری ملت ایران است

به گزارش وبسایت خبری بروجرد
امام جمعه بروجرد گفت: مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی در ۹ دی حماسه بزرگی آفریدند که نشان دهنده بصیرت و دینداری آنها است.
حجت الاسلام  سیدعلی حسینی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مسجد امام خمینی (ره) بروجرد برگزار شد، افزود: از چند ماه قبل از انتخابات رسانه های غرب خطی را دنبال کردند و همین مسیر را متاسفانه عده ای فریب خورده و همسو با غربی ها در داخل کشور پیش گرفتند.وی اضافه کرد: اختشاشگران بدون دلیل اتهام می زدند و مقابل نظام و ولی فقیه ایستادند و از خرداد تا ۹ دی کشور را به آشوب کشیدند اما در دیماه سال ۸۸ خون مردم به جوش آمد.

حجت الاسلام حسینی گفت: ملت ایران در روز ۹ دی مردم حماسه ای بزرگ آفریدند و باید این روز برای همیشه گرامی داشته شود.وی بیان کرد: در این روز مردم با حضور خود تو دهنی به دشمن زدند و دشمن فهمید که این ملت بیدار هستند و بصیرت دارند و به عشق نظام، انقلاب و رهبری وارد میدان شده اند تا دفاع خود را از آرمان های و ارزش های نظام نشان دهند.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: هر گاه پای نظام در میان باشد و دین و ارزشها تهدید شود همه مردم وارد میدان می شوند و حضور خود را به دنیا نشان می دهند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز شهادت شهید سلیمانی افزود: سردار سلیمانی را به خوبی نشناختیم، این مرد خیلی بزرگ است و حقیقت دین را خوب فهمید و عمل کرد.وی بیان کرد: شهید سلیمانی عاشقانه از ملت های مظلوم دفاع کرد و فقط مدافع حرم و ایران نبود بلکه برای نجات جامعه جهانی با داعش جنگید.

امام جمعه بروجرد افزود: این بزرگ مرد با همه وجود قدم به میدان گذاشت و با اخلاص تمام وارد شد و در این سالها افراد بزرگی را تربیت و با شهادتش دنیا را متحول کرد./ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!