امام جمعه بروجرد: ایجاد اختلاف و تفرقه در ایران توطئه آمریکا است

امام جمعه بروجرد:
ایجاد اختلاف و تفرقه در ایران توطئه آمریکا است


به گزارش سایت خبری بروجرد

امام جمعه بروجرد گفت: ایجاد اختلاف و تفرقه درایران اسلامی توطئه و ترفند امریکا است که ملت باید با وحدت و اتحاد حول محور ولایت آن را خنثی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهارداشت: تفرقه و اختلاف در بین مردم و مسئولان یکی از نشانه های ضعف دینی و اجتماعی است.وی بیان کرد: مردم و مسئولان نباید به تبلیغات خلاف واقع و دروغ های مطرح شده توسط دشمنان در فضای مجازی و رسانه های معاند توجه کنند.وی با بیان اینکه امروز مقاومت اسلامی پیروز جبهه مبارزه با تروریسم در سوریه، یمن و عراق است، افزود: مقاومت مردم مسلمان این کشورها و آزاد سازی شهرهای اشغال شده ازدست تروریست های امریکایی و اسرائیلی یک شکست سخت برای استکبار جهانی محسوب می شود.

*** شورای نگهبان یک نهاد انقلابی مقدس است

خطیب نمازجمعه بروجرد با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان به دستورامام خمینی(ره) اضافه کرد: این شورا ازعلما، فقها و مجتهدین جامع الشرایطی تشکیل شده است.حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: اعضای شورای نگهبان وظیفه و مسئولیت سنگینی را قبول کرده اند.

*** دختران ایران اسلامی سیره حضرت فاطمه معصومه (س) را الگو قرار دهند

وی یادآور شد: دختران و بانوان جوان ایران اسلامی سیره عملی زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) را الگوی زندگی خود قرار دهند و تحت تاثیر تبلیغات مسموم در فضای مجازی و رسانه ها قرارنگیرند.امام جمعه بروجرد گفت: بسیاری از دختران و بانوان جوان به دلیل نا آگاهی مسائل حجاب و عفاف را رعایت نمی کنند که این مهم نشانه کم کاری مسئولان فرهنگی است.

*** استفاده از نیروهای متخصص بومی بروجرد در دستورکار مسئولان قرار بگیرد

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهارداشت: مردم بروجرد نسبت به کارگیری افراد غیر بومی در ادارات و ارگان های این شهرستان بروجرد گلایه مند هستند که این مهم باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.وی با اشاره به اینکه پیگیری مشکلات بروجرد وظیفه مسئولان شهرستانی و استانی است، بیان کرد: ایجاد دانشگاه علوم پزشکی مطالبه جدی و به حق مردم بروجرد است.

منبع خبر:ابرنا
عکس:سلیمانی

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!