امام جمعه بروجرد: امام خمینی (ره) حکومت دینی را به پشتوانه ملت ایران تشکیل داد

امام جمعه بروجرد:
امام خمینی (ره) حکومت دینی 
را به پشتوانه ملت ایران تشکیل داد


به گزارش سایت خبری بروجرد

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه ایجاد حکومت اسلامی از آرزوهای انبیا الهی بود، گفت: امام خمینی (ره) حکومت دینی را به پشتوانه ملت ایران تشکیل داد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی روز شنبه درآیین به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه راهنمایی شاهد دوره اول افزود: هزینه تشکیل حکومت اسلامی تقدیم خون های پاک شهیدان بوده که تاکنون داده ایم و دشمن در برابر این فرهنگ ایثار و شهادت مردم ایران عاجز و ناتوان است.وی اظهارداشت: مقاومت ملت ایران در طول چهل سال ازعمربا برکت انقلاب اسلامی و تحمل فشارها و تحریم ها ستودنی است.


امام جمعه بروجرد بیان کرد: انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت و افتخار داد و امروز این توسعه و پیشرفت ها حاصل برکت نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اضافه کرد: حکومت اسلامی ملت ایران با رای مستقیم مردم تشکیل و نظامی را ایجاد کرد که در راس همه امور آن ولی فقیه قرار دارد که هرگاه سخن می گوید دشمنان می ترسند.وی با اشاره به اینکه خداوند به ملت ایران قدرتی داده که دشمن از آن در هراس است، ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز حکومت ارزش ها و آرمان های الهی است و کسی حق ندارد به آنها توهین کند.



دراین آیین معاون استاندار و فرماندار بروجرد و جمعی از مسئولان ادارات و دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان حضورداشتند./ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!