امام جمعه بروجرد: اقتصاد مقاومتی بایدبه گفتمان مردم و مسئولان تبدیل شود

امام جمعه بروجرد:
اقتصاد مقاومتی بایدبه گفتمان
 مردم و مسئولان تبدیل شود

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا

امام جمعه بروجرد نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را یادآور شد و گفت: اقتصاد مقاومتی باید همچون دوران دفاع مقدس به گفتمان و باور تمام مردم و مسئولان تبدیل شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسن ترابی روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی در دفتر خود افزود: مقوله فرهنگ بحثی زیرساختی است و برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به این موضوع به صورت ویژه پرداخته شود.وی اظهار کرد: دشمن به ویژه آمریکا فرهنگ استعماری را با هدف ایجاد تغییرات و رسیدن به اهداف خود در کشورهای هدف ترویج می دهد.

امام جمعه بروجرد مهمترین راهکار تحقق شعار سال را ارتقای کیفیت محصولات و داشتن وجدان و انضباط کاری دانست و افزود: در فرهنگ وارداتی اقتصاد مقاومتی جایی ندارد.وی انجام کار فرهنگی را برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری خواند و گفت: شعار اقتصاد مقاومتی مختص امسال نیست و در سال های آینده نیز باید مدنظر قرار گیرد.

حجت السلام و المسلمین ترابی افزود: دشمن همواره سعی دارد این موضوع را به ملت ما القا کند که ایرانیان نمی توانند تولید داشته باشند و متاسفانه برخی از مسئولان نیز دم از واردات مدیر می زنند.

شصت و یکمین نشست شورای فرهنگ عمومی بروجرد با موضوع راهکارهای فرهنگی تحقق شعار امسال(اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) برگزار شد.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!