استعفای جاویدپور تایید شد/ صارمی شهردار بروجرد شد

استعفای جاویدپور تایید شد/ صارمی شهردار بروجرد شد


به گزارش سایت خبری بروجرد

استعفای جاویدپور شهردار بروجرد مورد تایید اعضای شورا بروجرد قرار گرفت.
جلسه بررسی استعفای شهردار بروجرد با حضور احمد مرادپور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بروجرد برگزار شد و در این جلسه استعفاء جاویدپور شهردار بروجرد مورد تائید اعضای شورا بروجرد قرار گرفت.در ادامه از زحمات جاویدپور تقدیر و ابراهیم صارمی به عنوان سرپرست شهرداری بروجرد انتخاب شد.
 
 شاخص‌های برای انتخاب شهردار اصلح تعریف شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان که با دعوت رسمی شورای شهر بروجرد در جلسه علنی این شورا که با حضور تمام اعضاء برگزار شد، حضور یافت و به اختلافات چندماهه بین شورا و شهردار بروجرد پایان داد.

احمد مرادپور در این جلسه با بیان اینکه در این چند دوره شاهد خدمات شورا در بخش‌های مختلف شهری بوده‌ایم، افزود: اعضاء شورای شهر بروجرد باید با همدلی و وحدت در راستای توسعه شهر قدم بردارند.دکتر مرادپور با تشکر از خدمات ۹ ماهه جاویدپور شهردار پیشین بروجرد یادآور شد: منفعت و صلاح مردم باید در اولویت شورای شهر بروجرد باشد.

دکتر مرادپور گفت: انتظار ما از شورای بروجرد وحدت و همبستگی در راستای توسعه این شهرستان است.وی افزود: باید برای انتخاب شهردار بروجرد شاخص و معیارهای تعریف و بر اساس آن‌همه اعضای شورا با رأی خود شهردار را انتخاب کنند.
 
شایان ذکر است عصر سه‌شنبه ۲۲ آبان ماه ۹۷ «امیر جاوید پور» در نامه‌ای خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد از سمت خود به‌عنوان شهردار این شهر استعفا داد.وی دلیل استعفای خود را ” ایجاد چالش و تنش” بر سر راه خدمت‌رسانی ذکر کرده بود.
 
منبع: پایگاه خبری یافته

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!