استاندار لرستان از روند ساخت بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) بازدیدکرد

استاندار لرستان از روند ساخت 
بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) بازدیدکرد

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا

استاندار لرستان عصر جمعه از طرح بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) و چند طرح عمرانی نیمه تمام بروجرد بازدید کرد.
هوشنگ بازوند روز جمعه در جریان بازدید از طرح بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) به خبرنگار ایرنا گفت: این بیمارستان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۲۰ درصد باقیمانده تا پایان امسال تکمیل می شود.وی افزود: بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) تا پایان امسال تکمیل و راه اندازی می شود.

استاندار لرستان در بازدید از پل تاریخی قلعه حاتم بروجرد نیز گفت: این پل ارزش تاریخی زیادی دارد و به عنوان یک سایت گردشگری استان و بروجرد معرفی می شود.به گفته وی پل تاریخی قلعه حاتم بروجرد می تواند در جذب گردشگر موثر باشد و سرمایه های خوبی را با این محل سرازیر کند.

استاندار لرستان همچنین از پل رو گذر رودکی بروجرد بازدید کرد و دستور لازم برای اتمام این طرح را داد.وی اظهار کرد: ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پل رو گذر رودکی نیاز است که شهرداری و پیمانکار، اقدامات لازم را در این زمینه انجام خواهند داد.بازوند همچنین از طرح تجاری دیپلمات و هتل آپارتمان در حال ساخت بروجرد بازدید کرد.

در جریان بازدید استاندار لرستان از طرح های عمرانی بروجرد و پل تاریخی قلعه حاتم، مدیرکل میراث فرهنگی لرستان و فرماندار ویژه بروجرد و برخی از مسئولان حضور داشتند.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!