استاد مهدی صحرانورد و خدماتش به ورزش لرستان و بروجرد

استاد مهدی صحرانورد

 و خدماتش به ورزش لرستان و بروجرد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

تمامی دوستداران به ورزش در ورزشگاه های شهر شاهد حضور یک تماشاگر خوش استیل و مو سپید هستند که همیشه با عشق و علاقه رویداد ها و مسابقات ورزشی را  با دقت تمام پیگیر است.

شاید نسل جدید کمتر بدانند که این شخص کسی نیست بجز استاد مهدی صحرانورد از پیشکسوتان عرصه ورزش بروجرد و لرستان که عمری به ورزش این دیار خدمت کرده است.

آقای صحرانورد متولد ۱۳۲۱ بروجرد است و در کارنامه موفق ورزشی خود مدیریت باشگاه پاس اهواز، دبیر هیات کشتی لرستان، رئیس هیات فوتبال بروجرد، رئیس هیات والیبال بروجرد، رئیس هیات دوچرخه سواری بروجرد، رئیس هیات دو و میدانی بروجرد و … را دارد.

استاد صحرانورد به واقع در تغییر و تحول ورزش سنتی بروجرد به سمت ورزش نوین با مدیریت در باشگاه پاس بروجرد سهم بسزایی داشته است و از نکات بسیار جالب توجه اینکه در زمان فعالیت های ورزشی ایشان تیمهای مطرحی به مانند پاس تهران، شیشه و گاز، پرسپولیس تهران، ملی جوانان و …در رشته های ورزشی والیبال و فوتبال به بروجرد آمده اند تا جائیکه تاثیرات حضور آن تیمهای بسیار مطرح و خاطرات خوش آن دوران هنوز در اذهان علاقمندان به ورزش بروجرد وجود دارد.

استاد مهدی صحرانورد بخاطر اینکه از زمان کودکی به ورزش علاقمند بوده و در رشته های مختلف ورزشی فعالیت داشته، هنوز هم با تمام وجود و با عشق و علاقه بسیاری از مسابقات ورزشی بروجرد را از نزدیک در سالن های بروجرد مشاهده می کند و در واقع این پیشکسوت ورزشی هم اکنون هم از ورزش دور نیست.

ما نیز برای این پیشکسوت خوش نام  و دوست داشتنی ورزش بروجرد صمیمانه آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون داریم.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!