استاد مسعود خرداد و کسب اولین مدال جودو لرستان


 استاد “مسعود خرداد”

و کسب اولین مدال کشوری


تاریخ جودو بروجرد و لرستان



“هفته جودو بروجرد” ۲۳ الی ۲۹ آذر ۱۳۹۸


اینجانب مسعود خرداد متولد ۱۳۴۱  از سال ۱۳۵۶ در خدمت مرد با اخلاق و مربی علم جودو استاد علی یاراحمدی بنیانگذار این هنر رزمی در استان لرستان شروع به پرداختن به این ورزش در شهرستان بروجرد نمودم.

آموزش های اصولی و همراهی این استاد بزرگ باعث شد که در طی سالهای ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۵ و به مدت ۷ سال عنوان قهرمانی استان و ۴ مدال طلا و نقره کشوری را کسب نمایم.

بنده در سال ۱۳۵۸ اولین مدال قهرمانی کشور در تاریخ جودو استان لرستان را بدست آوردم.

در سال ۱۳۶۰ با حمایت استاد علی یاراحمدی موفق به دریافت اولین کمربند مشکی شدم و در همان سال طی یک دوره مربیگری که در فدراسیون جودو زیر نظر استاد زنجی نودا سفیر دوم ژاپن در ایران ، برگزار شد مدرک مربیگری خود را کسب نمودم.


در سال ۱۳۸۶ به مدت ۲۱ روز دوره های آموزش تکنیک و کاتای جودو را تا سطح دان ۵ در مرکز اتحادیه جودو آسیا، کودوکان ژاپن (توکیو) ، آموخته و افتخار اینجانب آموزش و تدریس این ورزش اصیل رزمی به بیش از ۱۶۰۰ نفر و در این میان پرورش ۵۳ قهرمان ملی و استانی میباشد و هنوز هم با یاری خداوند در ادامه این راه کوشا هستم.

در پایان از رئیس محترم هیات جودو، جوجیتسو و کوراش شهرستان بروجرد جناب دکتر حسین ساکی بابت زحمات بی دریغ ایشان در راه پیشرفت ورزش جودو این شهرستان تشکر و قدردانی می نمایم.






دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!