ازمون: ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم و از تیمی ترس نداریم.

به گزارش فوتبال نیوز۱۲۰- شروع اتفاق تاریخی که برای روستوف رقم خورد، از دو فصل پیش بود. زمانی که این تیم در پلی‌آف سقوط از لیگ برتر روسیه موفق شد همچنان در سطح اول فوتبال این کشور باقی بماند؛ با درخشش سردار آزمون، مهاجم ایرانی‌شان. آزمون در فصل گذشته هم برای روستوف خوب بازی کرد و گلزنی‌های او در نیم فصل دوم این تیم را تا آستانه قهرمانی برد و در نهایت روستوف با نایب قهرمانی در لیگ برتر روسیه سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد. پلی‌آفی که بازهم با درخشش آزمون پُلی برای حضور این تیم در این مسابقات بزرگ شد. حضور در لیگ قهرمانان اروپا با گلزنی‌های سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون مقابل اندرلخت بلژیک و آژاکس رقم خورد تا ستاره‌های ایرانی روستوف با کمک هم‌تیمی‌های خود تاریخ را را برای این باشگاه تغییر دهند.

سردار آزمون در خصوص شرایطی که برای صعود روستوف به لیگ قهرمانان اروپا فراهم کرد، گلزنی‌هایش در بازی مقابل اندرلخت و آژاکس و قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد. بازیکنی که پس از همگروهی روستوف با بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید و PSV آیندهوون این فرصت را دارد تا بار دیگر با درخشش در ترکیب تیمش خودش را به تیم‌های مطرح اروپایی معرفی کند.

 نمی‌توان نقش سردار آزمون را در صعود تاریخی روستوف به لیگ قهرمانان اروپا انکار کرد. تو هم فصل قبل به نایب قهرمانی تیمت کمک کردی و هم در دو بازی سخت مقابل اندرلخت و آژاکس گل زدی تا به لیگ قهرمانان برسید. درباره این مسائل صحبت می‌کنی؟

همه بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند تا توانستیم این اتفاق بزرگ را رقم بزنیم. ما به این فکر نمی‌کردیم که چه کسی گل بزند و همه می‌خواستیم وظایف‌مان را درست انجام دهیم. من فکر می‌کنم در این بازی آخر با آژاکس، آنها ما را دست کم گرفته بودند که به این شکل هم شکست خوردند،‌ چون ما در هلند بازی خوبی مقابل آنها انجام ندادیم، اما خوشبختانه توانستیم یک مساوی بگیریم. در بازی برگشت آنها فکر می‌کردند راحت ما را شکست می‌دهند، اما شکست بدی را متحمل شدند، چون ما خوب بازی کردیم. شایسته حضور در لیگ قهرمانان اروپا بودیم که خوشبختانه این اتفاق رقم خورد.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!