آقای مدیر دغدغه استقلال را ندارد


درحالی که سرپرست باشگاه استقلال صحبت از برکناری مظلومی از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه می‌کند پیرامون اشتباهات مدیریتی‌اش در استقلال سکوت کرده است

پس از شکست استقلال در فینال جام حذفی، انتقادات زیادی پیرامون ناکامی‌های این تیم در فصل گذشته عنوان شد که در این بین پرویز مظلومی بیشترین سهم را از این انتقادات دارد.

اما این مربی با نظر سرپرست و هیئت مدیره باشگاه  استقلال به این تیم آمد و کسانی باید پاسخگوی ناکامی‌های استقلال باشند که زمینه را برای حضور مطلومی در استقلال فراهم کردند.

بهرام افشارزاده که هیچ سابقه‌ای در فوتبال نداشت مدیریت استقلال را برعهده گرفت و با وجودی که در حال حاضر مدیری دو شغله محسوب می‌شود قصد ندارد مدیریت این باشگاه را رها کند. او پس از پایان فینال جام حذفی خطاب به هواداران خشمگین عنوان کرده که مظلومی را برکنار خواهد کرد. اما سوال اینجاست که سهم افشارزاده در ناکامی‌های استقلال به چه میزان است و چه کسی افشارزاده را برکنار خواهد کرد؟

افشارزاده که مدتهاست از سن بازنشستگی‌اش گذشته همچنان اصرار دارد که مدیریت استقلال را بر عهده داشته باشد. این در حالیست که وی در وزارت ورزش هم دارای مسئولیت است و کار به جایی رسیده که به دلیل مشغله کاری سرپرست باشگاه استقلال، جلسات هیئت مدیره در دفتر کار او در وزارت ورزش برگزار‌ می‌شود.

در این بین ثبت نام افشارزاده در انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک هم نشان دهنده این است که آقای مدیر علاقه چندانی برای حضور در باشگاه استقلال ندارد و شاید به خاطر رودربایستی با وزیر ورزش است که در این چند ماه هم در استقلال مانده است. حالا که همه تیم‌ها برای حضور قدرتمند در فصل نقل و انتقالات آماده هستند مشخص نیست که باشگاه استقلال با پشتوانه کدام مدیر می‌خواهد حضور خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته باشد؟


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!