آشنایی با دکتر رضا آریایی فرماندار محترم بروجرد

 آشنایی با دکتر رضا آریایی


فرماندار محترم بروجرد



فرهاد داودوندی- بروجرد:


دکتر رضا آریایی متولد سال ۱۳۴۵ در شهرستان بروجرد است.

در محله خیابان صفا بروجرد دوران کودکی خود را طی نموده است.

وی تحصیلات ابتدایی را در دبستان خیام ، راهنمایی را در مدرسه ابوذر و مقطع متوسطه را در دبیرستان های امام خمینی و دکتر علی شریعتی بروجرد طی نموده است .

دکتر آریایی از نیروهای بومی و باسابقه بروجردی و لرستانی است که سوابق درخشانی را در پرونده کاری خود دارد.

ایشان تحصیلکرده رشته مهندسی زمین شناسی از دانشگاه شهید بهشتی تهران در مقطع کارشناسی و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته مهندسی و مدیریت بحران از دانشگاه  تهران می باشد .

دکتر رضا آریایی بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی در سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را به عنوان کارشناس در معاونت هماهنگی امور عمرانی  استانداری خوزستان آغاز کرده و از سال ۱۳۷۴ و انتقال به استان لرستان در سیستم  اداری و مدیریتی استانداری لرستان فعالیت خود را ادامه داده است .


وی هم اکنون دانشجوی دکترای مدیریت بحران در اصفهان بوده و دارای  22 سال سابقه تدریس در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان را در کارنامه آموزشی خود بهمراه دارد .

وی دارای ۲۷ سال سابقه فعالیت  اداری و مدیریتی بوده و تاکنون در تعدادی از شهرستان های استان نظیر ،
 بروجرد در سال های ۸۸ _ ۸۹  ، شهرستان کوهدشت در سال ۹۰  ،  شهرستان الیگودرز  در سال ۹۱ و  شهرستان بروجرد در سال ۹۳ در سمت فرماندار شهرستان ایفای مسئولیت داشته است .

ایشان بنا بدرخواست استاندار لرستان در سال ۱۳۹۶ به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان منصوب و از اردیبهشت سال ۹۷ با صلاحدید ایشان به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد منصوب گردید .

دکتر آریایی یکی از مدیران موفق استانداری لرستان بوده و دارای رکورد بیشترین دوران مدیریت در یکی از تخصصی ترین و حساس ترین ادارات استانداری یعنی اداره کل مدیریت بحران استان را  به مدت ۱۲ سال در کارنامه اداری خود به همراه دارد و بلحاظ توانمندی ، تعهد سازمانی و دلسوزی در انجام وظایف سازمانی همواره مورد توجه و اعتماد استانداران وقت در ادوار و دولت های مختلف بوده است .

ایشان از این پس در جایگاه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد به فعالیت خود ادامه می دهد .

 امید میرود با توجه به ارتباط موثر و تنگاتنگی که فرماندار جدید با بدنه مدیریتی و کارشناسی در مرکز استان دارد از این موقعیت برای بهبود اوضاع عمرانی ، اقتصادی ، تولیدی و ……. شهرستان نهایت استفاده و بهره برداری لازم را در دوران مسولیت ایشان داشته باشیم . 


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!